Mjukyoga

Sköna Söndag

Vilken härlig dag vi haft idag 28/2 hos Salong Bella i Gamla Stan.

21 st var vi som fick prova på lite olika behandlingar bl a Ansiktsbehandling av Salong Bella, massage av Ella från Ett Djupt Andetag, hand- och fotmassage av Anna-Lena från Anna-Lenas fortvård och zonterapi av Eva Nordh. Vilken härlig atmosfär i denna lokal. Vi började dagen med liten grön "shot" sedan lite mjukyoga av Camilla Silfver, (vilken rogivande person). Vi dukade också upp en tebuffé med frukt och lite annat smått och gått. Vi fick dessutom äta en vegetarisk rätt "Kyckling" Africana i grön curry som vi fått recept av Irma Krojegård.
Vi hade också långväga medlemmar från Sandviken och Edsbyn. Jättekul. Tack till alla som ställde upp och till dom som behandlade oss. Vi får se om det blir en fortsättning.

Text och bilder Anneli Nordh.