Capricorn

Capricorn i Delsbo

Onsdagen den 25 oktober besökte 18 glada o förväntansfulla damer klädbutiken Capricorn i Delsbo.

Några av oss valde att ta bussen och äta en bit mat först på 11:ans restaurang och vi blev väldigt väl mottagna där och med extraerbjudanden. Jennie på Capricorn hade dessutom varit där och dukat bordet åt oss. Fantastiskt.
På Capricorn tog Jennie och hennes personal emot oss med bubbel o snacks och berättade lite hur det hade börjat när hon startade sin affär. Nu hade vi hela affären för oss själv och kunde botanisera bland kläder, inredning, skor m m. Nu hade vi alla möjligheter att få proffesionell hjälp att hitta vad vi sökte. Jennie hade också ordnat ett lotteri med utlottning av skor/kängor eller nåt annat från det svenska företaget Emma. Den lyckliga vinnaren blev Ulla Sundgren. Vi blev också bjudna på kaffe och hembakt. Alla fick dessutom en goddie-bag med sig hem. Tror att alla hade en påse med sig hem med något från denna fina affär.
Tack till Jennie och hennes personal för en jättetrevlig kväll.

Anneli Nordh.